مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:452020-12-28اقتصادي

ترفندهای جدید برای فروش محصولات تقلبی!


شاید تا همین چند وقت پیش ،جعل پول کاغذی رایج ترین محصول تقلبی در کشورها به شمار می رفت که با یک دستگاه تشخیص پول می شد تقلبی بودن آن را به راحتی تشخیص داد.

- شاید تا همین چند وقت پیش ،جعل پول کاغذی رایج ترین محصول تقلبی در کشورها به شمار می رفت که با یک دستگاه تشخیص پول می شد تقلبی بودن آن را به راحتی تشخیص داد.

اما متقلبان بیکار ننشستند و شروع به ساخت محصولات تقلبی با مارک های معروف کشورهای مختلف کردند از لوازم خانگی گرفته تا مواد خوراکی و لوازم آرایشی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: در چند وقت اخیر، چندین گزارش از شگردهای این کلاهبرداران که اجناس تقلبی را به نام جنس اصلی به مشتری می فروشند چاپ کرده ایم که برای نمونه می توان به خرید کارتن های خالی محصولات اشاره کرد.

آن ها با این کار اجناس بی مارک و تقلبی را با زدن مارک کارتن خالی خریداری شده در کارتن می گذارند و به اسم اجناس اصل به فروش می رسانند.

البته هر حوزه ای که سود بیشتری داشته باشد کارگاه های زیر پله ای به سراغش می روند و نمونه تقلبی آن را می سازند و برای این که اعتماد مشتری ها را هم جلب کنند دست به اقداماتی می زنند.

امروز ضمن معرفی برخی از شگردهای این زیرپله ای ها که به روش های مدرن مشتریانشان را فریب می دهند به راه های تشخیص اجناس اصل از تقلبی پرداخته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفندهای جدید برای فروش محصولات تقلبی!

ترفندهای جدید برای فروش محصولات تقلبی!