مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:502020-12-28اجتماعي

شهرداری کرج: جای سبدهای زباله درخت می کاریم


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به طرح کاشت درخت به جای سبدهای زباله جمع آوری شده از جلوی منازل شهروندان خبر داد و افزود: - ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به طرح کاشت درخت به جای سبدهای زباله جمع آوری شده از جلوی منازل شهروندان خبر داد و افزود: بنا شده از هفته آینده طرح کاشت درختان مثمر و غیر مثمر در جای خالی سبدهای زباله مقابل واحدهای مسکونی اجرایی شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هرس زمستانه درختان سطح شهر از اول دی ماه آغاز شده، اظهار کرد: هرس درختان معابر و خیابان های شهر از اول این ماه آغاز شده و تا 15 اسفند ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگر پس از زمان اعلام شده، شهروندان مشاهده کردند که هرس برخی از درختان انجام نشده می توانند موضوع را با سامانه 10001147 در میان بگذارند تا اقدام لازم برای هرس درختان جا مانده از این طرح صورت بگیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه همه درختان نیاز به هرس زمستانه ندارند، توضیح داد: درختانی مثل بید و اقاقیا نیاز به هرس ندارند ولی هرس درختان سوزنی و پهن برگ سطح شهر از طریق اکیپ های ویژه در حال انجام است.

بضاعتی پور در پاسخ به اینکه آیا شهروندان می توانند درختان مقابل درب های منزلشان را هرس کنند، گفت: با توجه به اینکه هرس درخت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرج: جای سبدهای زباله درخت می کاریم

شهرداری کرج: جای سبدهای زباله درخت می کاریم