مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:052020-12-28سياسي

رونمایی از تندیس سردار سلیمانی در ورودی روستای قنات ملک


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر از رونمایی تندیس سردار سلیمانی در ورودی روستای قنات ملک «زادگاه حاج قاسم» همزمان با سالگرد شهادت شهدای مقاومت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رابر، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی صبح امروز در جلسه مشترک شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) واولین سالگرد شهادت سردار دلها اظهار کرد: تعبیر گفت: سردار سلیمانی قبل از همگانی شدن مواسات با کمک به نیازمندان به این امر مبادرت می ورزید.

خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر نیز دراین جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام سپهبد سلیمانی و روز نهم دی ماه گفت: در روز نهم دی ماه مردم با حرکت خود نقطه عطفی بر سرنوشت کشور جمهوری اسلامی رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رابر زادگاه سردار سلیمانی است و باید برنامه هایی در خورشان آن شهید بزرگوار داشته باشیم، تصریح کرد: امسال متاسفانه با توجه به کرونا همه مراسم ها باید با هماهنگی ستاد کرونا و با محدودیت برگزار شود.

خواجه حسنی افزود: مراسم های سالگرد سردار دلها از روز جمعه 12دی ماه با دعای ندبه سراسری آغاز می شود.

رونمایی از تندیس سردار سلیمانی در ورودی روستای قنات ملک وی رونمایی از تندیس سردار دلها در ورودی روستای قنات ملک، برگزاری نماز جمعه و همزمان مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس سردار سلیمانی در ورودی روستای قنات ملک

رونمایی از تندیس سردار سلیمانی در ورودی روستای قنات ملک