مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:302020-12-28اقتصادي

ماجرای گوشت هایی که در خیابان آویزان می شوند


ازدحام جمعیتی شبیه به یک معرکه گیری دارد، اما زمانی که جلوتر می روی با لاشه نصفه و نیمه گوسفندی مواجه می شوی که مردم برای خرید آن صف کشیده اند.

- ایسنا/کرمانشاه ازدحام جمعیتی شبیه به یک معرکه گیری دارد، اما زمانی که جلوتر می روی با لاشه نصفه و نیمه گوسفندی مواجه می شوی که مردم برای خرید آن صف کشیده اند.

ماجرا اینطور شروع می شود که یک فرد گوسفند زنده خود را وسط خیابان می آورد، همانجا سر می برد، آویزان و سپس کیلوفروش می کند و مردم هم حسابی استقبال می کنند.

از شلوغی و ازدحامی که تشدیدکننده کرونا است اگر گذر کنیم، این شیوه کشتار خیابانی دام هیچگونه تاییدیه بهداشتی ندارد و اگر دام کشتار شده، بیماری داشته باشد، مشخص نخواهد شد.

کشتار و فروش خیابانی دام فقط به روزبازارها منتهی نمی شود و در روزهای عادی هم در گوشه و کنار شهر کرمانشاه از الهیه گرفته تا پردیس، مسکن و دولت آباد دیده می شود.

مردم هم به واسطه کیلویی چند هزار تومان ارزانتر، جان خود را به خطر می اندازند و این گوشت ها را می خرند.

رییس اتحادیه قصابان کرمانشاه با انتقاد از وضعیت کشتارهای خیابانی که به شدت سلامت مردم را تهدید می کند، گفت: زمانی که به این شیوه فروش گوشت اعتراض می کنیم و خواستار برخورد با آن هستیم، چوب ارزانی این گوشت را بر سر ما می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گوشت هایی که در خیابان آویزان می شوند

ماجرای گوشت هایی که در خیابان آویزان می شوند