مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 20:502020-12-27سياسي

پخش مستند «سردار دل ها» همزمان با شهادت سردار سلیمانی


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش مستند «سردار دل ها» همزمان با شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: این مستند مجموعه گفت وگو و مصاحبه با همرزمان و نزدیکان سردار سلیمانی است.

- محسن لطیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نهم دی1388 و حماسه تاریخی حضور مردم، سیزدهم و شانزدهم دی1398 مصادف با شهادت و تشییع 7 میلیون نفری شهید حاج قاسم سلیمانی و 18 دی ماه 1398 روز انتقام سپاه پاسداران و حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد است که برای این روزها تدارک ویژه ای دیده شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: به همین منظور معاونت سیما در قالب مستند گزارشی بصیرت حماسه سی در دو قسمت 40 دقیقه ای، ابعاد مختلف حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه را بررسی خواهد کرد که این برنامه پس از خبر ساعت 20 روزهای هشتم و نهم دی ماه از شبکه اشراق پخش می شود.

وی افزود: پخش سیما هم با اختصاص دو فیلم سینمایی، کلیپ و سرود، بیانات رهبری و مستندهای تامینی به استقبال یوم الله نهم دی می رود.

لطیفی گفت: همزمان با اولین سالگرد شهادت مظلومانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی با پخش مستند سردار دل ها ، که مجموعه گفت وگو و مصاحبه با همرزمان و نزدیکان سردار سلیمانی است، ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار از جمله روحیه جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستند «سردار دل ها» همزمان با شهادت سردار سلیمانی

پخش مستند «سردار دل ها» همزمان با شهادت سردار سلیمانی