مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:352020-12-27اقتصادي

توزیع 530 بسته معیشتی از نیات واقفین در تویسرکان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان از تهیه و توزیع530 بسته معیشتی از ابتدای سال تاکنون از محل نیات واقفین در این شهرستان خبر داد.

- مهدی محمدظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به توزیع بسته معیشتی در چهار مرحله در قالب طرح توزیع شد.

وی از تهیه و توزیع 200 بسته معیشتی با صرف مبلغ 81 میلیون تومان در روزهای اخیر در سطح شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: 9 گوسفند به منظور تأمین گوشت بخشی از این بسته های معیشتی ذبح شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان محتوای بسته های معیشتی شامل گوشت، برنج، ماکارونی و روغن دانست و خاطرنشان کرد: بسته های معیشتی توسط شورای خیریه و مراکز افق بقاع متبرکه اداره اوقاف شهرستان تویسرکان بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع می شود.

وی منابع مالی تامین بسته های معیشتی را از محل نیات واقفین اعلام کرد و افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی در قالب طرح های کمک مومنانه و شهید سلیمانی با هدف اجرای امینانه واقفین صورت می گیرد.

محمدظاهری با بیان اینکه با توجه به شرایط ایجاد شده به خاطر شیوع ویروس کرونا اجرای روضه خوانی، تعزیه و عزاداری ائمه اطهار(ع) مهیا نیست یادآور شد: برهمین اساس نیات خیرات و روضه خوانی که متعلق به تعدادی از موقوفات در شهرستان می شود، با اخذ مجوز از ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 530 بسته معیشتی از نیات واقفین در تویسرکان

توزیع 530 بسته معیشتی از نیات واقفین در تویسرکان