مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:202020-12-27اجتماعي

هوای دشت کاشان، یک هفته سرد و پایدار


تفسیر نقشه های هواشناسی شاهد حاکمیت پایداری هوا در روزهای آینده بر دشت کاشان همراه با کاهش دما در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تفسیر نقشه های هواشناسی شاهد حاکمیت پایداری هوا در روزهای آینده بر دشت کاشان همراه با کاهش دما در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل است.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش بینی می شود در هفته جاری دمای هوا حداقل به دو درجه زیر صفر رسیده و حداکثر تا 10 درجه سانتیگراد باشد که این شرایط همراه با سرما بدون بارندگی خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی می شود دشت کاشان با سکون نسبی جو روبرو باشد که پایداری هوا باعث انباشت آلاینده های جوی و پایین آمدن کیفیت هوای شهرهای بزرگ خواهد شد.

ارغوانی تصریح کرد: با توجه به افزایش غلظت جو و کاهش کیفیت هوا از گروه های حساس به خصوص سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری های قلبی و ریوی سفارش می شود که از رفت و آمدهای غیرضروری در محیط های عمومی خودداری کنند.

رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: با توجه به بارش برف های پوششی در مناطق کوهستانی که می تواند باعث ریزش و حتی بهمن شود، به کوهنوردان توصیه می شود که به منظور حفظ سلامت با حضور مربیان و راهنمایان قانونی، برنامه صعود را طراحی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای دشت کاشان، یک هفته سرد و پایدار

هوای دشت کاشان، یک هفته سرد و پایدار