مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:002020-12-27سياسي

ورود قاطع دادستان گچساران/ ویلاهای غیرمجاز در چهاربیشه تخریب شد


دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: عده ای منفعت طلب در اراضی کشاورزی روستای چهاربیشه گچساران با تغییر کاربری اقدام به ساخت و سازهای غیرقانونی کرده که این ویلاها بر سر این منفعت طلبان تخریب و از تغییرغیرقانونی کاربری جلوگیری به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز با ورود قاطع دستگاه قضا و دادستان گچساران ساخت و سازهای غیرقانونی در اراضی کشاورزی قلع و قمع شدند.

براساس این گزارش، ععده ای  منفعت طلب در اراضی کشاورزی  در روستای چهاربیشه گچساران  با تغییر کاربری اقدام به ساخت و سازهای غیرقانونی کرده که  این ویلاها بر سر این منفعت طلبان تخریب و از  تغییر غیرقانونی کاربری زمین های کشاورزی جلوگیری به عمل آمد.

  حجت الاسلام و المسلمین محمدصدرا ادیبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه قضا با زمین خواری و تغییر کاربری های غیرقانونی و غیرمجاز با جدیت برخورد می کند و در این مسیر ملاحظه هیچ شخصی را نخواهد کرد.

وی افزود:  دست اندازی به اموال عمومی، بیت المال و اراضی ملی و تغییر کاربرهای غیرمجاز خط قرمز است و دستگاه قضا  این گونه افراد برخورد قاطعانه خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب  گچساران ادامه داد: منافع عموم مردم و امنیت آنها از هر چیزی برای ما و دستگاه قضا  در اولویت است و اجازه نخواهیم داد  برخی با نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود قاطع دادستان گچساران/ ویلاهای غیرمجاز در چهاربیشه تخریب شد

ورود قاطع دادستان گچساران/ ویلاهای غیرمجاز در چهاربیشه تخریب شد