مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:402020-12-27اقتصادي

تولید سالانه 3000 تن قارچ در کرمانشاه/ بدنبال فعال کردن واحدهای راکد هستیم


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، میزان تولید قارچ در استان را سالانه حدود سه هزار تن اعلام کرد.

- تولید سالانه 3000 تن "قارچ" در کرمانشاه/ بدنبال فعال کردن واحدهای راکد هستیم ایسنا/کرمانشاه مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، میزان تولید قارچ در استان را سالانه حدود سه هزار تن اعلام کرد.

منصور احمدی در گفت و گو با ایسنا، ظرفیت اسمی واحدهای تولید قارچ استان را سالانه5303 تن عنوان کرد و افزود: هم اکنون سالانه حدود سه هزار تن قارچ خوراکی در استان تولید می شود.

احمدی با بیان اینکه در حال حاضر همه واحدهای تولید قارچ استان فعال نیستند، گفت: در استان کرمانشاه 100 واحد مجوز تولید قارچ خوراکی را اخذ کرده اند که از این تعداد هم اکنون 75 واحد فعال بوده و مابقی غیرفعال هستند.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، اضافه کرد:با توجه به اینکه در سنوات گذشته واحدهایی احداث و در حال حاضر راکدند، بیشترین تلاش ها را معطوف به راه اندازی واحدهای راکد کرده ایم تا از رسوب سرمایه جلوگیری شود.

به گفته احمدی هم اکنون تعداد شاغلین دائم سالن های پرورش قارچ در استان 301 نفر است که در صورت فعال شدن واحدهای راکد، ضمن افزایش میزان تولیدات استان، آمار اشتغال افراد مرتبط با تولید قارچ هم در استان افزایش پیدا خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 3000 تن قارچ در کرمانشاه/ بدنبال فعال کردن واحدهای راکد هستیم

تولید سالانه 3000 تن قارچ در کرمانشاه/ بدنبال فعال کردن واحدهای راکد هستیم