مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:202020-12-27سياسي

فعالیت 40 روز بازار در شهر تهران/ دستفروشان بیمه شوند


سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت 40 روز بازار در شهر تهران گفت: دولت می تواند با ارائه راهکارهایی به شهرداری و شورای شهر اقدام به بیمه کردن دستفروشان روزبازارها کند.

- به گزارش  خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی اعطا در صحن امروز شورای شهر درباره وضعیت دستفروشان پایتخت اظهارداشت: روز گذشته  پای درد دل برخی نمایندگان دستفروشان فعال در روزبازارها نشستم، اما آنچه بیشتر از سایر مشکلات دارای اهمیت است مسأله بیمه تامین اجتماعی  بود که موضوع تذکر امروز بنده به مجموعه دولت است.

وی افزود: وظیفه ایجاد اشتغال تا آنجا که قانون اساسی و سایر قوانین بیان می کند به عهده دولت است ولی شهرداری تهران در این سال ها علاوه بر وظایف قانونی خود اقدام به استقرار روزبازارها کرده است و به نوعی فراتر از وظایف خود در حوزه اشتغال گام برداشته تا حدی که امروز حدود 40 روز بازار در شهر تهران فعال است که سبب شده تا حدود 5000 نفر در این روزبازارها مشغول شوند.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: حال که دولت در ایجاد اشتغال در این حوزه نتوانسته فعالیتی انجام دهد و شهرداری بار ساماندهی و ایجاد فرصت اشتغال را به دوش کشیده، هرچند وظیفه قانونی شهرداری نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 40 روز بازار در شهر تهران/ دستفروشان بیمه شوند

فعالیت 40 روز بازار در شهر تهران/ دستفروشان بیمه شوند