مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 07:352020-12-27سياسي

لزوم رسیدگی به وضعیت تبدیل خیابان های تهران به بازار توزیع گوشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی در دویست و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر به شرکت ساماندهی مشاغل و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: - رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دو خیابان شهید فاطمی و شهید کارگر سامانی تبدیل به راسته توزیع محصولات گوشتی شده و باید سریعا به این وضعیت رسیدگی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی در دویست و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر به شرکت ساماندهی مشاغل و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با تعطیل شدن بازار توزیع محصولات پروتیینی در بازار بهمن، به مرور دو خیابان شهید فاطمی و شهید کارگر سامانی در منطقه 16 تهران تبدیل به راسته توزیع محصولات گوشتی شده است.

وی افزود: محل سکونت مردم به بازار گوشت تبدیل شده است.

عملا به دلیل ترافیک و تجمع سوسک، موش و حیوانات موذی شاهد نارضایتی شدید یا کوچ مردم از این دو خیابان هستیم و اتفاقی که باید در میادین میوه تره بار یا میدان بهمن رخ می داد در خیابان های تهران صورت می گیرد.

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: تصمیمی در هفته گذشته شهرداری تهران گرفت بدین ترتیب که میدان بهمن جنب شهرداری منطقه 16 که بازار توزیع گوشت مرغ بود تعطیل و غرفه داران مید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رسیدگی به وضعیت تبدیل خیابان های تهران به بازار توزیع گوشت

لزوم رسیدگی به وضعیت تبدیل خیابان های تهران به بازار توزیع گوشت