مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:202020-12-27اقتصادي

کاهش 17درصدی تردد خودرو در جاده های آذربایجان شرقی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‎شرقی گفت: تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان طی 9 ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، - 17 درصد کاهش یافته است.

اورجعلی علیزاده با اعلام اینکه در 9 ماه گذشته 169 میلیون و 539 هزار تردد خودرو در جاده های استان ثبت شده است، افزود: این تعداد تردد خودرو توسط 82 دستگاه ترددشمار آنلاین در جاده های مختلف استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: از کل تردد ثبت شده، 15 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 85 درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بود و مسیر رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با بیش از 28 میلیون و 753هزار پرترددترین جاده استان طی این مدت بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: مسیرهای تبریز- صوفیان با بیش از 13 میلیون و 606 هزار، ایلخچی- آذرشهر با بیش از 9 میلیون و 208 هزار و بناب – مراغه با بیش از سه میلیون و 848 هزار تردد به ترتیب در رتبه های بعدی پرترددترین جاده های استان بودند.

وی با اشاره به اینکه جاده های رفت و برگشت میاندوآب – ملکان و ملکان - بناب نیز از دیگر مسیرهای پرتردد استان بودند، اظهار کرد: مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان با 24 دوربین نظارت تصویری، 88 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور فعال و هفت دستگاه تابلوی پیام متغیر در سطح جاده های مختلف رصد وضعیت تردد استان را انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 17درصدی تردد خودرو در جاده های آذربایجان شرقی

کاهش 17درصدی تردد خودرو در جاده های آذربایجان شرقی