مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:052020-12-27حوادث

مرحله جدید جستجوی کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات شمال تهران


معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز مرحله جدید جستجوی مفقودان ریزش بهمن و وقوع کولاک (روز جمعه پنجم دی 99) در ارتفاعات شمال تهران با اعزام تیم ها و تجهیزات مورد نیاز عملیات جستجو خبر داد.

محمد باقر محمدی در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر افزود: از صبح امروز و با یک ارزیابی دقیق منطقه ای عملیات جستجو با استفاده از یک فروند بالگرد امداد هوایی و 16 تیم عملیاتی به صورت هوایی و زمینی در ارتفاعات شمال تهران از جمله آهار، کلکچال و دارآباد آغاز شد.

وی گفت: این مرحله جدید عملیات جستجو با تشکیل اتاق فکر متشکل از نخبگان، متخصصان و پیشکسوتان مدیریت عملیات در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حال رصد و هدایت است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در اجرای این مرحله جدید عملیات جستجوی مفقودان ریزش بهمن و وقوع کولاک (روز جمعه گذشته) ثبت تمامی اقدامات جستجو، رهاسازی، تثبیت، انتقال اجساد احتمالی به پایین دست و تامین لجستیک مناسب تیم های عملیاتی (هوایی، زمینی) در دستور کار سازمان امداد و نجات قرار دارد.

عملیات جستجو و نجات مهم ترین اولویت اقدام در تمامی حوادث و سوانح، بررسی و تلاش برای نجات جان آسیب دیدگان است که این اقدام به طور عمده شامل جستجوی مصدومین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله جدید جستجوی کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات شمال تهران

مرحله جدید جستجوی کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات شمال تهران