مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 15:252020-12-26سياسي

روحانیان آذربایجان غربی در زمینه ارتقای سوادآموزی فعالیت کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر فعالیت مستمر روحانیان و علما برای ریشه کن کردن بی سوادی در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر شنبه دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان سوادآموزی استان به مناسبت هفته سوادآموزی اظهار کرد: علما و روحانیان در سراسر استان می توانند در موضوع بستر سازی برای پیشگیری از بازماندگی از تحصیل و ترغیب افراد به سمت سواد آموزی در کنار آموزش و پرورش باشند.

وی با تاکید بر اینکه روحانیون مستقر و طرح هجرت در مناطق محروم و دور افتاده استان می توانند در این حوزه با آموزش و پرورش همکاری کنند، افزود: معجزه پیامبر اسلام از نوع کتاب و علم است، جرم و جنایت و عدم تحقق عدالت در جوامع ناشی از جهل و بی سوادی است.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه فعالیت های نهضت سواد آموزی باید با روحیه و مدیریت جهادی پیگیری شود و این تلاش ها باید تا ریشه کنی بی سوادی ادامه یابد، عنوان کرد: مسئله علم و سواد آموزی در دین مبین اسلام و قرآن کریم جایگاه ویژه ای دارد.

معاون سواد آموزی آذربایجان غربی نیز در خصوص جایگاه استان در شناسایی و جذب بی سواد در مقایسه با سایر استان های کشور گفت: با عملکرد خوب استان در پوشش بی سوادی توانستیم رتبه دوم کشوری را درمیزان جذب حجم ابلاغی سال 98 کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیان آذربایجان غربی در زمینه ارتقای سوادآموزی فعالیت کنند

روحانیان آذربایجان غربی در زمینه ارتقای سوادآموزی فعالیت کنند