مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 14:002020-12-26ورزشي

یادواره سردار قاسم سلیمانی در یزد برگزار می شود


فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به برگزاری یادواره شهید سلیمانی و 1650 شهید شهرستان یزد گفت: امسال مسئولان استان با چهار هزار خانواده شهید یزد دیدار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار رضا پورشمسی در نشست راهبردی سپاه الغدیر، اظهار کرد: امسال استان یزد میزبان دومین کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعباده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادوارهای شهرستانی در استان یزد، افزود: سه شنبه این هفته یادواره سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و 1650 شهید شهرستان یزد در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: همراه با این یادواره، چهار هزار بسته معیشتی، 110 سری جهیزیه، 400 ذبح قربانی و تحت پوشش قرار گرفتن 1650 یتیم استان یزد انجام می شود.

پورشمسی تصریح کرد: در خصوص سرکشی از خانواده های شهدا نگرانی وجود داشت که چگونه این اقدام انجام شود و مقرر شد که امسال مسئولان استان با تمام این خانواده های شهدا دیدار و از آنها دلجویی کنند.

وی ادامه داد: هفته گذشته از خانواده 750 شهید استان یزد سرکشی و دیدار و دلجویی صورت گرفت و دیدار با مابقی خانواده های شهدا هم این هفته انجام می شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: برای کنگره امسال 40 برنامه شاخص و ویژه در نظر گرفته شده و الحمدالله یک به یک این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره سردار قاسم سلیمانی در یزد برگزار می شود

یادواره سردار قاسم سلیمانی در یزد برگزار می شود