مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 13:452020-12-26اقتصادي

پیست دوچرخه سواری در شهرستان های استان سمنان راه اندازی می شود


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: پیست دوچرخه سواری در شهرستان های این استان با اعتبارات داخلی شهرداری ها راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کاهش استفاده از ناوگان جاده ای درون شهری خاطرنشان کرد: شهرداری های استان با رفع مشکلات زیرساختی برای فرهنگ سازی دوچرخه سواری اقدام های خوبی را در دست اجرا دارند.

شهاب بابیان اینکه در شهرهای سمنان، شاهرود، بسطام، شهمیرزاد و چند شهر دیگر استان طرح های خوبی برای رفع مشکلات زیرساختی و راه اندازی پیست دوچرخه سواری انجام شد، تأکید کرد: منابع محدودی از محل ماده 58 از سوی وزارت کشور به شهرداری های استان سمنان برای راه اندازی پیست های دوچرخه سواری پرداخت شد.

وی بابیان اینکه بیشتر منابع راه اندازی پیست این رشته ورزشی از سوی شهرداری ها را از محل اعتبار داخلی آنان تأمین می شود، اضافه کرد: پروژه پیست دوچرخه سواری دالان بهشت بسطام در حال انجام است که اجرای این طرح در فرهنگ سازی دوچرخه سواری تأثیر قابل توجهی دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان تأکید کرد: شهرداری های استان سمنان در بحث راه اندازی پیست های دوچرخه سواری برای توسعه ورزش همگانی و حرفه ای آمادگی دارند اما لازم است فدراسیون دوچرخه سواری در تجهیز این پیست ها به شهرداری های استان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست دوچرخه سواری در شهرستان های استان سمنان راه اندازی می شود

پیست دوچرخه سواری در شهرستان های استان سمنان راه اندازی می شود