مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 13:452020-12-26ورزشي

مشکلی در راستای تأمین دوچرخه برای ورزشکاران سمنانی وجود ندارد


استاندار سمنان بابیان اینکه با راه اندازی پیست دوچرخه سواری در استان مشکلی برای تأمین دوچرخه ورزشکاران م وجود ندارد، گفت: پیست دوچرخه سواری در تمام شهرستان های استان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر بعدازظهر شنبه در دیدار با رییس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با کمک شهرداری و فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران برای ساخت پیست دوچرخه سواری در رشته BMX در شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار اقدام می شود، اظهار داشت: در صورت راه اندازی پیست این رشته ورزشی در استان سمنان مشکلی در تأمین دوچرخه برای فعالیت ورزشکاران رشته BMX وجود ندارد.

وی بابیان اینکه در صورت تکمیل پیست، استانداری سمنان نسبت به خرید دوچرخه ویژه این رشته ورزشی اقدام خواهد کرد، افزود: تقویت و ترویج رشته ورزشی دوچرخه سواری می تواند در حفظ سلامت جسمانی آحاد جامعه و همچنین کنترل ترافیک در مناطق شهری استان سمنان تأثیرگذار باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: هماهنگی دستگاه های اجرایی استان با هیئت های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برای ترویج امر ورزش قهرمانی و همگانی افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در راستای تأمین دوچرخه برای ورزشکاران سمنانی وجود ندارد

مشکلی در راستای تأمین دوچرخه برای ورزشکاران سمنانی وجود ندارد