مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 11:002020-12-26اقتصادي

ظرفیت اکوتوریستی پرنده نگری، قابلیتی که نیازمند شکوفایی در استان مرکزی است


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: پرنده نگری شاخه ای از اکوتوریسم که نیازمند شکوفایی است و پتانسیل بالای گردشگری با هدف خاص را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید حسن حسینی ظهر امروز در مجموعه بازدیدهای آموزشی اراک شناسی و بازدید از باغ پرندگان زینتی اراک اظهار داشت: در این باغ، پرورش انواع طوطی های نایاب جهان با هدف حفظ، گونه های در حال انقراض و حمایت از گونه های بومی و تیمار پرندگان آسیب دیده و رها سازی در طبیعت، تکثیر و پرورش داده می شوند.

وی افزود: این بازدید آموزشی با همکاری موسسه آموزشی ساتراس و برای فراگیران طبیعت گردی، فعالان و راهنمایان گردشگری با عنوان پرندگان و پرنده نگری برنامه ریزی و انجام شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان داشت: از گونه های در حال تکثیر این مجموعه می توان انگلیش باجریگارد، هموگومورو باجریگارد ککاتیل، لاو برد، رزیلا کریسمون، رد رامپ، سنگال، لوری، پرنسس، کاکاریکی، کاسکو، اکلکتوس، آمازون، ماکائو، گرینچیک کانور، سان کانور، ژاندی، کانور، پرلی کانور، وایت ارد کانور، فیرلی شولدز کانور، پاتاگونیا کانور، بلک کاپ کانور و پروتلت را نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اکوتوریستی پرنده نگری، قابلیتی که نیازمند شکوفایی در استان مرکزی است

ظرفیت اکوتوریستی پرنده نگری، قابلیتی که نیازمند شکوفایی در استان مرکزی است