مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 10:352020-12-26سياسي

«عاموس» سریال خانه امن را بشناسیم/ امید منافقین بعد از ترامپ به کیست؟


این روزها نام شخصیت «عاموس» در سریال «خانه امن» زیاد شنیده می شود، اما این شخصیت کیست و چه نقشی در روابط منافقین با رژیم صهیونیستی داشته است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در قسمت چهل و هشتم سریال خانه امن به رابطه سازمان مجاهدین خلق و ارتباط با عربستان و رژیم اسراییل اشاره شده است و به نظر می رسد که خود مجاهدین خلق نیز در جلسات ابتدایی و دیدارهای خود نمی دانستند که قرار است با  نماینده رژیم اسراییل دیدار کنند اما در جلسه ای که برگزار می شود فردی به نام عاموس با پاسپورت امریکایی ولی در اصل به نمایندگی از رژیم اسراییل حضور پیدا  می کند عربستان نیز به نمایندگان سازمان مجاهدین خلق هویت واقعی عاموس را افشا نمی کند.

  اما عاموس کیست؟ به احتمال فراوان منظور سازندگان این سریال عاموس یادلین است  اما این عاموس یادلین کیست؟ عاموس یادلین رییس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی و هم اکنون رییس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی است.

وی جلسات متعددی را با نمایندگان عربستان امضا می کند که بر اساس آن به یک اتحاد با عربستان می رسد و برنامه هایی را برای ایجاد ناامنی در ایران طراحی می کند.

بر اساس این تفاهمنامه و پروتکلی که امضا شده، هزینه های عملیات ها را دولت عربستان تامین می کند و طراحی و اتاق فکر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عاموس» سریال خانه امن را بشناسیم/ امید منافقین بعد از ترامپ به کیست؟

«عاموس» سریال خانه امن را بشناسیم/ امید منافقین بعد از ترامپ به کیست؟