مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:202020-12-26سياسي

رابطه حسنه پلیس ایران و ترکیه/ برخورد قاطع با مجرمان بین المللی


با اقتدار، هوشمندی و حرفه ای گرایی به دنبال انجام مأموریت های محوله و توسعه روابط پلیسی دیپلماسی برای برخورد قاطعانه با متهمان بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار هادی شیرزاد رییس پلیس بین الملل ناجا با لطفی چیچک رییس اینترپل ترکیه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور افسران رابط پلیس های دو کشور گفت و گو کردند.

سردار شیرزاد در ابتدای دیدار ویدئو کنفرانسی، ضمن اشاره به همسایگی جمهوری اسلامی ایران و کشور ترکیه اظهار داشت: روابط میان پلیس جمهوری اسلامی ایران و پلیس ترکیه حسنه است و طی سال های اخیر شاهد تعاملات پلیسی مطلوبی میان دو کشور بوده ایم.

وی افزود: پلیس بین الملل ناجا، با اقتدار، هوشمندی و حرفه ای گرایی به دنبال انجام مأموریت های محوله و توسعه روابط پلیسی دیپلماسی برای برخورد قاطعانه با متهمان بین المللی است.

سردار شیرزاد ادامه داد: امروز با تهدیدات و آسیب های مختلفی مواجه هستیم و یکی از راهکارهای عبور از مشکلات و معضلات، تقویت تعاملات و همکاری های مشترک است و در این میان جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکیه همکاری های مشترکی در حوزه پلیسی و انتظامی دارد.

وی با تأکید بر لزوم تقویت تعاملات میان دو کشور ادامه داد: برخورد با جرایم سازمان یافته، مقابله با قاچاق کالا، مبارزه با مواد مخدر، مقابله با گروهک های ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه حسنه پلیس ایران و ترکیه/ برخورد قاطع با مجرمان بین المللی

رابطه حسنه پلیس ایران و ترکیه/ برخورد قاطع با مجرمان بین المللی