مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:102020-12-26سياسي

باید حاج قاسم را ارزشمند ترین اسطوره ملی ایران معرفی کنیم


اگر بخواهیم جایگاهقاسم سلیمانی را به صورت شایسته تعریف کنیم باید او را ارزشمند ترین اسطوره ملی ایران عنوان کنیم که سبب به وجود آمدن مکتبی با عنوان مکتب حاج قاسم شود.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: اگر بخواهیم جایگاهقاسم سلیمانی را به صورت شایسته تعریف کنیم باید او را ارزشمند ترین اسطوره ملی ایران عنوان کنیم که سبب به وجود آمدن مکتبی با عنوان "مکتب حاج قاسم" شود.

امین مرادی در نشستی خبری برنامه های حوزه هنری استان کردستان در گرامیداشت نام و یاد شهید سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی مهندس را تشریح و اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس مهمترین پیروزی ها ازجمله عملیات کربلای 5 که به اذعان تمامی کارشناسان از مهم ترین عملیات های ایران در دوران جنگ دانسته شده و تضعیف موقعیت سیاسی و نظامی ارتش بعث عراق و تثبیت اوضاع به سود قوای نظامی ایران از نتایج آن ارزیابی شده است با حضور و فرماندهی این سردار سرافراز بوده است.

مرادی تصریح کرد: فرماندهی سپاه قدس در سال 1379 از سوی فرمانده معظم کل قوا به حاج قاسم سپرده شد که مهمترین شکست دشمنان با حضور ایشان تحقق پیدا کرد و سبب شد تا نشان ذوالفقار عالی ترین نشان نظامی کشور توسط رهبر معطم انقلاب به ایشان تعلق گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید حاج قاسم را ارزشمند ترین اسطوره ملی ایران معرفی کنیم

باید حاج قاسم را ارزشمند ترین اسطوره ملی ایران معرفی کنیم