مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 07:352020-12-26سياسي

پیام تسلیت استاندار خوزستان درپی درگذشت امام جمعه شوشتر


استاندار خوزستان در پی صدور پیامی درگذشت امام جمعه شهر شوشتر را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا شریعتی صبح امروز در پیامی درگذشت حجت الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه شهر شوشتر را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: رحلت روحانی وارسته؛ امام جمعه شوشتر، حجت الاسلام والمسلمین مرحوم شیخ شکرالله سلیمانی موجب تالم و تأثر عمیق این جانب گردید .

در ادامه این پیام تأکید شده است: از بارزترین ویژگی های این چهره خدوم در حدود یک دهه امامت جمعه شوشتر که الگوهای برتر اخلاق مداری و زهد و مردم دوستی بودند، اهتمام در تربیت شاگردان و روحانیون با تکیه بر معارف عمیق اسلامی و همچنین تحقیق و تتبع در علوم جاریه و مسائل مبتلابه اجتماعی بود .

در پایان این پیام گفته شده است: ضایعه جانکاه درگذشت این شخصیت والامقام در تبلیغ معارف اسلامی را محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی ، نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، روحانیت معظم استان، مردم شریف و مؤمن شوشتر، ارادتمندان و همچنین خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و شادی روح آن فقید سعید، صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از درگاه خداوند متعال خواستارم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت استاندار خوزستان درپی درگذشت امام جمعه شوشتر

پیام تسلیت استاندار خوزستان درپی درگذشت امام جمعه شوشتر