مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 05:402020-12-26اجتماعي

باوفاهای بی پناه


این روزها پرسه سگ های ولگرد در خیابان ها و معابر به یکی از معضلات اساسی شهرها خصوصا در شهر ابهر تبدیل شده است.

- ایسنا/زنجان این روزها پرسه سگ های ولگرد در خیابان ها و معابر به یکی از معضلات اساسی شهرها خصوصا در شهر ابهر تبدیل شده است.

این روزها قصه وجود سگ های ولگرد در ابهر به یک سریال دنباله دار و معضل بزرگ تبدیل شده است، تا جایی که در برخی از مواقع شاهد حضور بی شمار این حیوانات در سطح شهر به ویژه هنگام صبح هستیم که این موضوع رعب و وحشت زیادی را برای رهگذران به ویژه بانوان و کودکان به وجود می آورد.

در شرایطی که کرونا هم مهمان ما شده، جولان این تعداد سگ در کنار این بیماری همه گیر، سلامتی جامعه را به خطر انداخته و تهدید جدی به شمار می رود، این در حالی است که اغلب شهرداری ها با مشکل اعتباری برای رفع این دغدغه مواجه بوده و نبود محلی برای نگه داری سگ های ولگرد باعث دامن زدن به این معضل شده است.

سگ های بی پناه در روزهایی که سوز سرما بر تن شان نفوذ می کند، اغلب برای یافتن غذا یا جان پناه از محل زندگی خود خارج شده و به دامن انسان ها پناه می آورند که گاهی به علت ترس ، رانده می شوند.

از مهم ترین آسیب هایی که تردد این سگ ها می تواند در شهرها به وجود آورد، علاوه بر رعب و وحشت میان شهروندان، می توان به خطر انتقال بیماری های مشترک بین انسان و حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باوفاهای بی پناه

باوفاهای بی پناه