مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 05:102020-12-26اقتصادي

آیا استفاده 100 درصدی از انرژی تجدیدپذیر امکان پذیر است؟


تصور این موضوع که تامین انرژی جهانی از منابع تجدیدپذیر باشد اندکی دشوار است، اما نتایج بررسی محققان کالج ترینیتی دوبلین ایرلند نشان داده است، - ایسنا/خراسان رضوی تصور این موضوع که تامین انرژی جهانی از منابع تجدیدپذیر باشد اندکی دشوار است، اما نتایج بررسی محققان کالج ترینیتی دوبلین ایرلند نشان داده است، این موضوع ازنظر تئوری امکان پذیر است، اما به تلاش جهانی نیاز دارد.

به نقل از ارث، محققان به رهبری پروفسور جیمز وارد از دانشگاه استرالیای جنوبی بررسی کردند، چه تغییراتی در منابع و همچنین مصرف انرژی می تواند عاملی برای دستیابی به استفاده 100 درصدی از انرژی های تجدیدپذیر باشد که تمام کره زمین را پشتیبانی کند.

محققان افزودند: ازآنجاکه این مورد بخش عمده ای از ردپای اکولوژیک (اثر انسان بر طبیعت) (EF) است، ما یک روش جایگزین برای تخمین ردپای فضایی مصرف انرژی ارائه می دهیم.

پیشنهاد ما اثر معادل انرژی تجدید پذیر (REEF) به جای به تصویر کشیدن کمبود فعلی پایداری (ناشی از تخمین ردپای مبتنی برجذب انتشار کربن) است و جهان فرضی که تقاضای برق و سوخت به طور کامل از انرژی های تجدیدپذیر تامین شود.

به گفته محققان، تجزیه وتحلیل ها نشان می دهد که تقاضای فعلی انرژی مصرفی توسط انسان می تواند از نظر تئوری با انرژی تجدیدپذیر تامین شود و در ظرفیت بیولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا استفاده 100 درصدی از انرژی تجدیدپذیر امکان پذیر است؟

آیا استفاده 100 درصدی از انرژی تجدیدپذیر امکان پذیر است؟