مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 05:002020-12-26سياسي

انتقاد نماینده انزلی از اهمال کاری آبفای گیلان در زمینه احیای تالاب انزلی


آب و فاضلاب گیلان باید به وظایف خود در خصوص فاضلاب رشت، انزلی و صومعه سرا عمل کند در غیر این صورت مشکل تالاب انزلی جا نخواهد شد.

- رشت- نماینده انزلی در مجلس گفت: آب و فاضلاب گیلان باید به وظایف خود در خصوص فاضلاب رشت، انزلی و صومعه سرا عمل کند در غیر این صورت مشکل تالاب انزلی جا نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد دنیا مالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه حفاظت محیط زیست، مشکل قانونی نداریم، اظهار کرد: تعدد دستگاه های مسئول در زمینه احیای تالاب انزلی و عدم پاسخگویی و بی تفاوتی نسبت به مسئولیت های محوله از مهم ترین چالش ها در این زمینه است.

وی با انتقاد از عملکرد و کوتاهی سازمان آب و فاضلاب گیلان در خصوص برطرف کردن آلودگی های زرجوب و گوهررود، افزود: قانون جامعی در خصوص حفاظت از محیط زیست وجود دارد اما تصمیم واحدی درباره تالاب انزلی گرفته نمی شود.

نماینده انزلی در مجلس با اشاره به ارائه پیشنهاد اجرای طرح نجات ملی تالاب انزلی، تصریح کرد: مشکل این است تا زمانی که مسئله آب در بالادست تالاب را حل نکنیم و عمق تالاب کمتر شود معضل تالاب انزلی پابرجا می ماند.

دنیا مالی با بیان اینکه مسئولیت هماهنگی بین دستگاه های متولی در احیای تالاب انزلی مشخص نیست، گفت: قانونگذار تکلیف وزارت نیرو در خصوص احیای تالاب انزلی یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده انزلی از اهمال کاری آبفای گیلان در زمینه احیای تالاب انزلی

انتقاد نماینده انزلی از اهمال کاری آبفای گیلان در زمینه احیای تالاب انزلی