مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 03:102020-12-25سياسي

عهدی که «حاج قاسم» به آن وفا کرد/ روایت هم رزمان از «صادق العهد»


مستند «صادق العهد» به تهیه کنندگی محمد معین مقامی در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از شبکه العالم پخش خواهد شد.

- مستند صادق العهد به تهیه کنندگی محمد معین مقامی در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از شبکه العالم پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مستند صادق العهد از زبان هم رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی، وفای به عهد سردار دل ها و پیمان وی در مبارزه با تروریسم و از بین بردن داعش را روایت می کند.

گروه مستند ساز شبکه العالم به تهیه کنندگی محمد معین مقامی برای ساخت صادق العهد به استان کرمان و قنات ملک رفته است تا در زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی با هم رزمان وی، زندگینامه و رویدادهای مختلف در سیر زندگی این سردار شهید را مرور کند.

در این مستند با استناد به آیه مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ضمن بیان رشادت ها و روحیه استکبارستیزی سردار سلیمانی، بر وفای به عهد وی از زبان مصاحبه شونده هایی از ایران، عراق، سوریه، یمن و سایر کشورها تاکید خواهد شد.

عوامل تولید مستند صادق العهد شامل گروه تصویربرداران: مهدی عاشوری، مرتضی خرمی، جلیل قزوینه و امیرحسین نایینی، تدوین: نیما محسنی، هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عهدی که «حاج قاسم» به آن وفا کرد/ روایت هم رزمان از «صادق العهد»

عهدی که «حاج قاسم» به آن وفا کرد/ روایت هم رزمان از «صادق العهد»