مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 14:052020-12-25سياسي

فردا سینماهای کرمانشاه بازگشایی می شوند


مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله باتوجه به زرد شدن وضعیت این شهر، گروه شغلی 3 از ششم دی ماه 99 مجاز به فعالیت می شود.

- محمود جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص جزییات این خبر، اظهار داشت: باتوجه به تغییر وضعیت شهر کرمانشاه از نظر شیوع کرونا و هماهنگی بعمل آمده با نهادهای مربوطه، سینماهای این شهر از روز شنبه بازگشایی خواهند شد.

محمد جواد کنجوری ضمن تاکید بر نظارت کامل برای رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در سینما ها، افزود: در حال حاضر بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله باتوجه به زرد شدن وضعیت این شهر، گروه شغلی 3 از ششم دی ماه 99 مجاز به فعالیت می شود.

وی افزود: باتوجه به کاهش محدودیت ها از ششم دی ماه دو سینمای آزادی و فرهنگ این شهر با اکران فیلم های روز در خدمت همشهریان هنردوست خواهند بود و به زودی نیز فیلم دیدن این فیلم جرم است که از آثار فاخر سینمایی به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه است، به چرخه اکران اضافه خواهد شد.

کنجوری خاطرنشان کرد: آموزش های لازم به پرسنل در قالب کلاس های چندساعته آموزشی و آیین نامه ابلاغی وزارت بهداشت در طرح فاصله گذاری هوشمند داده شده و ان شاءالله در زمینه بهداشت محیط هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا سینماهای کرمانشاه بازگشایی می شوند

فردا سینماهای کرمانشاه بازگشایی می شوند