مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 12:452020-12-25سياسي

حماسه 9 دی ماه بیانگر اوج بلوغ سیاسی مردم بود


امام جمعه پل سفید سوادکوه حماسه 9 دی ماه را بیانگر اوج بلوغ سیاسی مردم توصیف کرد و گفت: حماسه 9 دی بصیرت ملت، پشتیبانی ولایت فقیه، ادامه راه شهدا و پیروزی در امتحان بزرگ الهی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام سیدمهدی جعفری در خطبه های نماز جمعه پل سفید، تقوا را عمل به دستورات الهی و راه ورود به بهشت ذکر کرد و گفت: رعایت خطوط قرمز دین منجر به خوشحالی در جهان دیگر می شود.

امام جمعه پل سفید سوادکوه با بیان اینکه نعمت های بهشتی و عذاب های الهی برای درک ما ساده سازی و دنیایی مثال زده شد، افزود: اهل نماز نبودن و کاهلی در نماز از صفاتی است که باعث جهنمی شدن می شود و امام جعفر صادق(ع) افرادی که نماز را سبک می شمارند را فاقد شفاعت اهل بیت(ع) ذکر کردند.

وی با آرزوی شفا برای حجت الاسلام رسکتی از روحانیون شهر پل سفید به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده سردار سلیمانی اشاره و خاطر نشان کرد: یاد و نام فراموش نشدنی سردار سلیمانی، اهمیت جبهه مقاومت، اهمیت مقاومت بدون مرز و ایستادگی در برابر دشمن از دیدگاه های مقام معظم رهبری و قدرتمندی در همه زمینه ها، عدم اعتماد به دشمنان، تقویت اتحاد ملی و خنثی سازی تحریم از ارکان های سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده سردار سلیمانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی ماه بیانگر اوج بلوغ سیاسی مردم بود

حماسه 9 دی ماه بیانگر اوج بلوغ سیاسی مردم بود