مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 10:402020-12-25سياسي

حضور مردم مقابل فتنه، نظام اسلامی را از گزند دشمنی ها حفظ کرد


امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین با اشاره به اینکه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی از روزهای سرنوشت ساز بود گفت: حضور مردم در مقابل فتنه نظام اسلامی را از گزند دشمنی ها حفظ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، ضمن دعوت و سفارش خود و دیگر عزیزان به تقوای الهی طی سخنانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام فاطمیه اظهار داشت: شناخت شخصیت و جایگاه حضرت زهرا برای ما ممکن نیست، بانویی که پاره تن پیامبر (ص) و مادر بزرگوار امامت است مخدره ای که جان خود را برای دفاع از ولایت سپر کرد و فرزند 6 ماهه اش که در این راه شهید شد.

محمودی افزود: حضرت زهرا یک الگوی به تمام معنا برای تمام انسان های طالب کمال است و باید به مناسبت فاطمیه پیرامون شخصیت ایشان سخن گفته شود، اگرچه برگزاری محافل و مجالس همچون گذشته امکان ندارد ولی باید با استفاده از زمینه های موجود به وظیفه دینی خود عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری روضه های خانوادگی و مجالس محدود با رعایت دستورات بهداشتی کمترین کاری است که می توان انجام داد گفت: امید است که به برکت توسل به حضرت زهرا خداوند بلا و بیماری را از این کشور و اهل بیت دور کند و بیماران عزیز را شفا و سلامت کامل عنایت فرماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم مقابل فتنه، نظام اسلامی را از گزند دشمنی ها حفظ کرد

حضور مردم مقابل فتنه، نظام اسلامی را از گزند دشمنی ها حفظ کرد