مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 10:352020-12-25سياسي

دشمنی آمریکای بایدن با ملت ایران فرقی با آمریکای ترامپ ندارد


امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا هرگز دست از دشمنی با ملت ایران بر نمی دارد، تصریح کرد: برخی مسئولان ترسو بر این باور هستند که آمریکای بایدن با آمریکای ترامپ فرق دارد.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا هرگز دست از دشمنی با ملت ایران بر نمی دارد، تصریح کرد: برخی مسئولان ترسو بر این باور هستند که آمریکای بایدن با آمریکای ترامپ فرق دارد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، آمریکا را دشمن شماره یک ملت ایران و همه ملت های آزاده جهان دانست و اظهار کرد: امروز جهانیان به پوشالی بودن قدرت آمریکا و چهره بزک شده آن با دموکراسی و حقوق بشر پی برده اند.

وی با بیان اینکه آمریکا هرگز دست از دشمنی با ملت ایران بر نمی دارد، تصریح کرد: برخی مسئولان ترسو بر این باور هستند که آمریکای بایدن با آمریکای ترامپ فرق دارد، این در حالی است که آمریکا در طول عمر انقلاب همواره دست به توطئه های جدید علیه نظام و ملت زده و امروز به دنبال تحریف آرمان های ماست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر شکست تحریم ها به وسیله شکست جریان تحریف، تصریح کرد: مردم ایران دروغ گویی ها و بدعهدی های آمریکا را باور دارند، اما عده ای همچنان از روی جهالت و نادانی به دروغ پردازی های رسانه ای دشمن توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی آمریکای بایدن با ملت ایران فرقی با آمریکای ترامپ ندارد

دشمنی آمریکای بایدن با ملت ایران فرقی با آمریکای ترامپ ندارد