مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 10:052020-12-25سياسي

لزوم نظارت جدی دستگاه ها در جلوگیری از احتکار کالا


خطیب جمعه کامفیروز با ابراز نگرانی از نبود برخی کالاهای اساسی در سفره مردم، از احتکار این کالاها گلایه کرد و خواستار نظارت بیشتر و جدی تر دستگاه های متولی شد تا شاهد بازگشت آرامش به جامعه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمد تقی زاده ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا سلام الله علیها بیان داشت: شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تنها یک واقعه تاریخی نیست بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری است.

وی افزود: از جمله فواید عزاداری در ایام فاطمیه اعلام انزجار از غاصبین خلافت مولا امیرالمؤمنین علی علیه السلام و حمله کنندگان به حریم بانوی بزرگوار اسلام، حضرت صدیقه طاهره است.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان لینکه این ایام می تواند مبین حق از باطل و معرف اسلام حقیقی به جهان باشد، اظهار داشت: این ایام توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها در قضای حاجات بسیار مجرب است لذا مومنین مبادا از آن غافل شوند.

وی تحریف را حربه دشمن در جنگ امروز علیه ملت ایران و نظام اسلامی دانست و گفت: از منظر رهبر انقلاب، در شرایط فعلی، ما با استکبار جهانی در حال جنگ نامتقارنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت جدی دستگاه ها در جلوگیری از احتکار کالا

لزوم نظارت جدی دستگاه ها در جلوگیری از احتکار کالا