مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 21:202020-12-24ورزشي

همایش کمک مومنانه هیئت کشتی لرستان برگزار شد


همایش کمک مومنانه هیئت کشتی لرستان با اهدای 100 بسته غذایی در میان کشتی گیران و ورزشکاران استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا دیده اند و می توان گفت بسیاری از باشگاههای ورزشی درآمد خود را تقریباً از دست داده اند و این نیازمند توجه بیشتر به این عزیزان است.

وی، تصریح کرد: اقداماتی که هیئت کشتی در این زمینه انجام داده است قابل تحسین است و انتظار داریم این گونه اقدامات ادامه دار باشد تا به ورزشکارانی که درآمد ثابتی ندارند و حتی فاقد بیمه هستند کمک های بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تشکر از این اقدام فرهنگی رییس هیئت کشتی استان، افزود: این کار زیبای فرهنگی هیئت کشتی استان جای تشکر دارد و انتظار می رود در ماه های باقیمانده از سال همچون ایام دهه فجر نیز شاهد چنین حرکات و اقداماتی از سوی سایر هیئت ها باشیم و ویژه این کمک ها از سوی هیئت کشتی لرستان در سطح شهرستان های محروم استان و البته با کمک سایر دستگاه های استان، همچون سازمان بسیج ورزشکاران ادامه یابد.

توزیع 100 بسته غذایی در میان ورزشکاران و کشتی گیران فرید بهرامی رییس هیئت کشتی لرستان نیز در این مراسم، گفت: هیئت کشتی لرستان همگام با مردم عزیز ایران که در بحث پویش کمک های مومنانه در طول ایام کرونا تلاش کردند بخشی از دغدغه های هموطنان خویش را برطرف کنند تصمیم گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کمک مومنانه هیئت کشتی لرستان برگزار شد

همایش کمک مومنانه هیئت کشتی لرستان برگزار شد