مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 14:152020-12-24سياسي

امیر سرتیپ پورداراب دار فانی را وداع گفت


امیر سرتیپ دوم سعید پورداراب از فرماندهان آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و دارنده نشان های فتح از فرمانده معظم کل قوا صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم بازنشسته سعید پورداراب از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر 21 حمزه سید الشهدا و از فاتحان خرمشهر  پس از عمری رشادت و مجاهدت دعوت حق را لبیک و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

امیر سرتیپ 2 ستاد سعید پورداراب در سال 1320شمسی در شهرستان فسا متولد و در سال 1339 وارد دانشکده ی افسری و در سال 1342 فارغ التحصیل شد و برای طی دوره ی مقدماتی رسته ا ی به مرکز پیاده ی شیراز اعزام شد.

وی در طول خدمت، دوره ها ی مقدماتی پیاده، عالی پیاده، دفاع غیرنظامی، ترابری پیاده، اطلاعات رزمی، تفسیر عکس هوایی و دوره ی دافوس را با رتبه های عالی طی کرد.

آن امیر ولایی و فرمانده دلاور با آغاز جنگ تحمیلی،  به جبهه های جنگ شتافت در مسئولیت رییس عملیات  تیپ 1 لشکر 21 حمزه سید الشهدا انجام وظیفه کرد و تا پایان جنگ تحمیلی، به ترتیب در سِمت های  فرمانده ی تیپ 3 لشکر 21 پیاده حمزه سیدالشهدا، معاون عملیاتی و جانشین آن  لشکر منصوب شد  و پس از پایان جنگ تحمیلی نیز در سِمت های مدیر آمادگی رزمی، جانشین و سرپرست معاونت عملیات و اطلاعات نیروی زمینی و جانشین اداره ی عملیات ستاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ پورداراب دار فانی را وداع گفت

امیر سرتیپ پورداراب دار فانی را وداع گفت