مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 11:202020-12-24اقتصادي

کم فروشی و گران فروشی یکی از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ قم


معاون تعزیرات حکومتی قم با اشاره به تعطیلی یک شعبه از فروشگاه های زنجیره ای گفت: فروشگاه ها نسبت به تعدیل قیمت ها اقدام کنند چرا که با تخلفات گران فروشی و کم فروشی برخورد خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نیرومند با اشاره به لزوم استمرار نظارت ها در سطح استان گفت: یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای قم در پی گشت های متعدد اداره کل تعزیرات حکومتی و دادسرای عمومی و بازرسی استان از چندین فروشگاه زنجیره ای تعطیل شد.

وی افزود: این فروشگاه علی رغم تذکرات و بازرسی های متعدد، به علت مشاهده تخلفاتی که در این فروشگاه وجود داشته و شکایت های مردمی فراوان به سامانه 135 و 124 سازمان صمت تعطیل شد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی با اشاره به امکان تعطیلی سایر شعب این فروشگاه بیان کرد: استمرار این بازرسی ها ضروری است و گشت های سازمان تعزیرات ادامه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: فروشگاه های زنجیره ای با رعایت قیمت های مصوب و نرخ عادلانه، نسبت به تعدیل قیمت ها اقدام کنند چرا که اداره کل تعزیرات حکومتی و دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی و بازرسی استان با تخلفات گران فروشی و کم فروشی برخورد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم فروشی و گران فروشی یکی از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ قم

کم فروشی و گران فروشی یکی از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ قم