مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 10:552020-12-24سياسي

عملیات اجرایی13 آموزشگاه خیر ساز در نهاوند آغاز شد


علمیات اجرایی 13 آموزشگاه خیرساز در شهرستان نهاوند و منطقه خزل آغاز شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز و با حضور نماینده مردم نهاوند در تویسرکان، فرماندار و مسئولین استانی علمیات اجرایی 13 آموزشگاه خیر ساز در نهاوند و منطقه خزل آغاز شد.

سه آموزشگاه آن توسط گروه خودرویی اعزام، 9 مدرسه  توسط بنیاد برکت و یک آموزشگاه هم از سوی نماینده مردم نهاوند در مجلس ساخته می شود.

 نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی آموزشگاه 12 کلاسه علیرضا شهبازی که به نمایندگی از دیگر مدارس انجام گرفت گفت: با توجه به قولی که اینجانب در رابطه با اختصاص تمام حقوق دوران نمایندگی برای ساخت مدرسه به مردم دادم این آموزشگاه در شهر نهاوند احداث می شود.

علیرضا شهبازی افزود: این آموزشگاه 12 کلاسه در سه طبقه مجموعا با زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع با تجهیزات کامل و 9 اتاق با کاربری های متفاوت برای دوره دوم متوسطه احداث می شود که 50 درصد اعتبارات آن از محل اعتبارات ببخش دولتی و مابقی توسط خبر تامین خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر این با توجه به تخریبی و کانکسی بودن تعدادی از مدارس در سطح روستاهای شهرستان طی هماهنگی های صورت گرفته با بنیاد برکت 9 آموزشگاه نیز توسط این نهاد ساخته می شود که با توجه به تخصیص اعتبارات لازم طی یک سال آینده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی13 آموزشگاه خیر ساز در نهاوند آغاز شد

عملیات اجرایی13 آموزشگاه خیر ساز در نهاوند آغاز شد