مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 08:302020-12-24دانش

دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه از نظر تعداد اعضای هیئت علمی فقیر است


مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه گفت: دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه از نظر تعداد اعضای هیئت علمی فقیر است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه گفت: دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه از نظر تعداد اعضای هیئت علمی فقیر است.

مجید محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برخورداری دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه از 13 نفر عضو هیئت علمی، گفت: میانگین برخورداری دانشگاه های فرهنگیان در کشور یک عضو هیات علمی به ازای 80 دانشجومعلم است، اما این شاخص در استان کرمانشاه یک عضو هیات علمی به ازای 120 دانشجو است.

محمدی اضافه کرد: با وجودی که از نظر تعداد اعضای هیئت علمی ضعف هایی در دانشگاه فرهنگیان داریم، اما این کمبودها را با استفاده از ظرفیت های دانشگاه رازی و کارکنان آموزش و پرورشی رفع کرده ایم و با استفاده از توان نیروهای مامور به خدمت و حق التدریسی نمی گذاریم این کمبودها خدشه ای به روند آموزش دانشجومعلم ها در استان وارد کند.

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به وضعیت دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه از نظر تعداد دانشجوها داشت و گفت: این دانشگاه هم اکنون با برخورداری از دو پردیس دختران و پسران در استان دو هزار دانشجو دارد که تقریبا نیمی از آنها خانم و نیم دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه از نظر تعداد اعضای هیئت علمی فقیر است

دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه از نظر تعداد اعضای هیئت علمی فقیر است