مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 06:302020-12-24اجتماعي

فالیت هشت مرکز یادگیری محلی در اردبیل


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در حال حاضر هشت مرکز یادگیری محلی سواد در استان اردبیل فعالیت می کند و در خدمت سوادآموزان است.

- سید غلامحسین گنجی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ما در کنار سوادآموزی، مهارت آموزی و همچنین ارائه برنامه های آموزشی خانواده محور را در دستور کار قرار دادیم و در هشت مرکز یادگیری محلی سعی بر این است تا سوادآموزان با این مهارت ها آشنایی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: هفت مرکز یادگیری محلی به صورت غیردولتی و یک مورد به صورت مشارکتی در زندان اردبیل ارائه خدمات می کنند که در مجموع در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، اصلاندوز و نمین مراکز یادگیری محلی سواد فعال هستند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سند تحول بنیادین، بسته تحولی با محوریت پیوند سواد و زندگی در نظر گرفته شده تا به ارتقا مهارت آموزش در کنار سوادآموزی در عرصه های مختلف زندگی توجه شود.

گنجی افزود: دو مرکز یادگیری محلی در اردبیل و مشگین شهر اجرای این طرح را براساس سند تحول بنیادین در نظر گرفتند که انتظار می رود در اجرای آن موفق عمل کنند.

وی به وضعیت سواد استان در گروه سنی 10 تا 49 سال براساس آخرین سرشماری کشور اشاره کرد و ادامه داد: میانگین باسوادی در استان اردبیل 93.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فالیت هشت مرکز یادگیری محلی در اردبیل

فالیت هشت مرکز یادگیری محلی در اردبیل