مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 05:452020-12-24اقتصادي

کاهش 12 درصدی صید ماهیان استخوانی در گیلان/ 400 تن ماهی صید شد


مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به کاهش 12 درصدی صید ماهیان استخوانی از دریای خزر در مقایسه با سال گذشته، گفت: بیش از 400 تن انواع ماهی استخوانی صید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عظیم مدبری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کاهش میزان صید ماهی استخوانی از دریای خزر، اظهار کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 12 درصدی صید ماهی هستیم.

وی با بیان اینکه از 20 مهر ماه تاکنون 437 تن انواع ماهی استخوانی توسط صیادان گیلانی صید شده است، گفت: ارزش ریالی ماهیان صید شده بیش از 360 میلیارد ریال است.

مدبری به نوع ماهیان صید شده اشاره و با بیان اینکه ماهی کفال با 55 درصدی بیشترین میزان صید را به خود اختصاص داده است، افزود: ماهی سفید با 39 درصد از دیگر ماهیان استخوانی صید شده توسط صیادان است.

وی در ادامه با اشاره به عوامل دخیل در کاهش میزان صید ماهیان استخوانی در این مدت، گفت: مساعد نبود شرایط جوی و طوفانی بودن دریا و همچنین صید غیر مجاز از مهم ترین دلایل کاهش میزان صید است.

مدیر کل شیلات گیلان میانگین صید هر تعاونی پره 9 تن بوده است، ادامه داد: این مقدار ماهی با شش هزار و 840 مرتبه پره کشی صید شده است.

وی افزود: امسال چهار هزار صیاد در قالب 49 پره صیادی فعال گیلان به صید ماهی مشغول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 12 درصدی صید ماهیان استخوانی در گیلان/ 400 تن ماهی صید شد

کاهش 12 درصدی صید ماهیان استخوانی در گیلان/ 400 تن ماهی صید شد