مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 11:352020-12-23فرهنگي

برگزاری «نشان چاپ» و «نشان شیرازه» در آینده نزدیک


مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری «بزرگداشت حوزه چاپ و تکریم از دست‎اندرکاران» در استان‏ها خبر داد و گفت: به زودی برنامه های «نشان چاپ» و «نشان شیرازه» از سوی دفتر چاپ و نشر برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همچون سال‎های گذشته در پاییز امسال برنامه سالانه بزرگداشت حوزه چاپ و تکریم از دست‎اندرکاران آن در سراسر کشور انجام شد.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی ‏های به عمل آمده از سوی دفتر چاپ و نشر با ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‎ها، برنامه هایی در 24 استان‎ برگزار شده است.

بزرگداشت حوزه چاپ و تکریم از دست‏اندرکاران با رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی مبتنی بر پیشگیری‎های لازم در حفظ فاصله اجتماعی و پوشش حفاظت‎های فردی و پرهیز از تجمع برگزار شده‎اند و از اهالی برگزیده چاپ تقدیر به عمل آمده است.

مدیرکل دفتر چاپ و نشر همچنین درباره دیگر برنامه‎های انجام شده در استان‏ها نیز گفت: بازدید از واحدهای چاپی، گفت‎و‎گو با صاحب نظران، متخصصان و فعالان حوزه چاپ، بررسی مشکلات و موانع و دریافت پیشنهادات و طرح‎ها از دیگر برنامه‎های انجام شده در استان‎ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «نشان چاپ» و «نشان شیرازه» در آینده نزدیک

برگزاری «نشان چاپ» و «نشان شیرازه» در آینده نزدیک