مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:302020-12-23اقتصادي

پتانسیل های استان با اجرای طرح مشاغل خانگی احیا می شود


به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل، جلسه توجیهی طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» با حضور دهیاران بخش کوراییم شهرستان نیر برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل، جلسه توجیهی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با حضور دهیاران بخش کوراییم شهرستان نیر برگزار شد.

در این جلسه مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل ضمن تشریح روند اجرای این طرح، اظهار کرد: با همکاری مسوولان شهرستان ها می توان متقاضیان کسب و کارهای خانگی را شناسایی و با توزیع مناسب از مزایای این طرح ملی بهره مند کرد.

میثم ضارب نیا از ثبت نام دو هزار و 123 متقاضی از استان اردبیل در این طرح خبر داد، افزود: با اجرای موفق این طرح می توان مزیت و پتانسیل های اشتغال استان را که توسط جهاددانشگاهی و متولیان امر شناسایی شده است، احیا کرد و رونق اقتصاد و اشتغال را در استان رقم زد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی متقاضیان، فرصت و مزیت های هر منطقه اولین فاز اجرایی این طرح بود که انجام گرفت، خاطرنشان کرد: فاز دوم این طرح توانمندسازی متقاضیان و مشاوره است که پس از تکمیل ثبت نام با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیشران ها انجام خواهد شد.

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل یادآور شد: متقاضیان مشاغل خانگی می توانند با مراجعه حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل های استان با اجرای طرح مشاغل خانگی احیا می شود

پتانسیل های استان با اجرای طرح مشاغل خانگی احیا می شود