مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:002020-12-23بين الملل

ویروس کرونا به جنوبگان رسید


جنوبگان که تنها منطقه در امان مانده از ویروس کرونا در جهان به شمار می رفت، 36 مورد ابتلا به بیماری کووید-19 را ثبت کرد که 26 نفر از مبتلایان نظامی بودند.

- جنوبگان که تنها منطقه در امان مانده از ویروس کرونا در جهان به شمار می رفت، 36 مورد ابتلا به بیماری کووید-19 را ثبت کرد که 26 نفر از مبتلایان نظامی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اخیر خبرگزاری فرانسه ارتش شیلی با انتشار بیانیه ای از شناسایی یک کانون نشر ویروس کرونا در جنوبگان خبر داده است.

به گفته یکی از فرماندهان ارتش شیلی، منشا ورود ویروس به جنوبگان برگزاری یک رزمایش نظامی برای تقویت حمایت پشتیبانی (لجستیک) در این منطقه بود که در روزهای 27 نوامبر تا 19 دسامبر برگزار شد.

به گفته ارتش شیلی، روز 16 دسامبر و در زمان بازگشت یکی از ناوهای حاضر در این رزمایش به بندر تالچوانو، تست کرونای سه نفر از 208 سرنشین این شناور رزمی مثبت اعلام شد.

با وجود رسیدن ویروس به این منطقه بسیار کم جمعیت، به نظر می رسد با توجه به تماس کم نظامیان و پژوهشگران و اجرای سفت و سخت موازین پیشگیرانه، شیوع بیماری کووید-19 در این منطقه به سرعت کنترل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، از زمان موج اول همه گیری کرونا در زمستان و بهار سال گذشته، تمام کشورهای فعال در پایگاه های نظامی و تحقیقاتی جنوبگان، نیروهای غیرضروری خود را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا به جنوبگان رسید

ویروس کرونا به جنوبگان رسید