مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:202020-12-23اجتماعي

بهسازی بیش از 142 کیلومتر از طول معابر پیاده رو پایتخت


طول معابر بهسازی شده در قالب طرح بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه به بیش از 142 کیلومتر رسید.

- بهسازی بیش از 142 کیلومتر از طول معابر "پیاده رو "پایتخت طول معابر بهسازی شده در قالب طرح بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه به بیش از 142 کیلومتر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران که در تشریح دستاوردهای اجرایی طرح 500 کیلومتری احداث مسیرهای دوچرخه و بهسازی معابر پیاده رو موسوم به طرح بهراه سخن می گفت، با بیان آنکه در پایان هفته 37 اجرای طرح منتهی به شانزدهم آذرماه سال 1399 بیش از 142 کیلومتر از معابر پیاده رو شهر تهران بهسازی و به مسیر ویژه دوچرخه سواری مجهز شده است، افزود: طرح مذکور هم اکنون در 143 معبر در حال اجرا بوده و به لحاظ پراکندگی جغرافیایی، تمام مناطق 22گانه شهر تهران را در بر گرفته است.

وی در تشریح فرآیند انتخاب معابر در طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر پیاده رو، از بررسی و انطباق لایه های مختلف GIS خبر داد و گفت: به زعم برنامه ریزان طرح، حدود 20 لایه GIS برهم منطبق شده تا بهترین نقشه راه پیش روی مجریان طرح قرار گیرد.

در واقع علاوه بر طراحی های پیش بینی شده در برخی اسناد بالادستی همچون برنامه 5 ساله شهرداری تهران، مسیرهای طراحی شده برای مناسب سازی معلولان و شاخص هایی از قبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی بیش از 142 کیلومتر از طول معابر پیاده رو پایتخت

بهسازی بیش از 142 کیلومتر از طول معابر پیاده رو پایتخت