مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:052020-12-23بين الملل

درخواست شورای ملی فلسطین برای نژادپرست خواندن کنست


در پی تصویب پیش نویس قانون مشروعیت دهی به شهرک های رژیم صهیونیستی از سوی کنست (پارلمان این رژیم)، شورای ملی فلسطین از پارلمان های جهان خواست کنست را یک پارلمان نژادپرست و ضد دموکراسی و حقوق بشر بدانند.

- در پی تصویب پیش نویس قانون مشروعیت دهی به شهرک های رژیم صهیونیستی از سوی کنست (پارلمان این رژیم)، شورای ملی فلسطین از پارلمان های جهان خواست کنست را یک پارلمان نژادپرست و ضد دموکراسی و حقوق بشر بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین وفا ، شورای ملی در پیام هایی که سلیم الزعنون، رییس این شورا به روسای پارلمان ها، اتحادیه ها و انجمن های پارلمانی در سراسر جهان فرستاده، اعلام کرد، کنست و رژیم صهیونیستی از سرگرمی افکار عمومی به ویروس کرونا و انتقال قدرت در آمریکا برای اجرای مرحله نهایی الحاق اراضی اشغالی و اعمال حاکمیت بر این مناطق بهره برداری می کنند.

وی خواستار اعمال فشار بر کنست شد تا مشروعیت بخشی به این پروژه ها را که نقض آشکار و مستقیم اهداف و مقاصد اتحادیه ها و انجمن های پارلمانی و شروط عضویت در آنهاست، متوقف کند.

این مشروعیت بخشی ها عدالت انسانی، توافقنامه های بین المللی، اصول مشروعیت بخشی متناسب با قوانین بین المللی را نقض می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شورای ملی فلسطین برای نژادپرست خواندن کنست

درخواست شورای ملی فلسطین برای نژادپرست خواندن کنست