مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 07:202020-12-23سياسي

فرمانده انتظامی کهگیلویه با خانواده شهید آسویار دیدار کرد


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در دیدار با خانواده شهید آسویار با بیان اینکه هرچه داریم از برکت خون مقدس شهدا است گفت: سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا نیاز به مناسبت و موقعیت ندارد دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران باید همیشگی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، شهید علی نظر آسویار در سال  61 در روستای سردو از توابع دیشموک  متولد و در81 در محور ایرانشان -بریسان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه و سروان فضیلت فر فرمانده پاسگاه اسفندان از توابع دیشموک با خانواده شهید نیروی انتظامی در روستای سردو از توابع دیشموک دیدار کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در این دیدار با اشاره به ارزش والای جایگاه مقام شهید، افزود: مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم.

دیماز تصریح کرد: هر چه داریم از برکت خون مقدس شهدای این مرز و بوم است و سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا نیاز به مناسبت و موقعیت ندارد دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران باید همیشگی باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران الگوی مردم هستند که با نثار جان خود برای کشور امنیت آفرینی کردند، گفت: وظیفه همگان حرکت در مسیر تداوم راه شهیدان است و باید همه تلاش خود را برای اعتلای آرمان ها و اهداف شهدا به کار بگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی کهگیلویه با خانواده شهید آسویار دیدار کرد

فرمانده انتظامی کهگیلویه با خانواده شهید آسویار دیدار کرد