مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 07:052020-12-23فناوري

ابداع یک اسکلت خارجی برای تجربه کامل دنیای واقعیت مجازی


یک شرکت آلمانی موفق به ساخت یک اسکلت بیرونی مخصوص فناوری واقعیت مجازی(VR) به نام هولوترون (Holotron) شده است که با فراهم آوردن بازخورد کاملی از فضای واقعیت مجازی، - یک شرکت آلمانی موفق به ساخت یک اسکلت بیرونی مخصوص فناوری واقعیت مجازی(VR) به نام "هولوترون"(Holotron) شده است که با فراهم آوردن بازخورد کاملی از فضای واقعیت مجازی، تجربه کامل و بی نظیری را از این فضای مجازی موجب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، به محض اینکه بینایی و شنوایی ما در معرض فضای واقعیت مجازی قرار می گیرد، مغز ما در واقع فریب می خورد و واقعیت مجازی را می پذیرد.

افراد و شرکت های زیادی در تلاش هستند تا این توهم دیداری را به حواس دیگر ما گسترش دهند و به سمت آینده ای با غوطه وری کامل در این فضا حرکت کنند که تجربه واقعیت مجازی را با درگیر کردن همه حواس پنج گانه ما ممکن می کند.

اما این کار آسان نیست.

همانطور که ما با جهان واقعی تعامل داریم، جهان نیز با ما ارتباط برقرار می کند و برای اینکه واقعاً احساس کنیم در حال زندگی در یک دنیای مجازی هستیم یا برای کنترل دقیق یک جسم مجازی و رباتیک در جای دیگری از کره زمین، دنیای مجازی نیز باید توانایی آن را داشته باشد که بر روی بدن ما نیروی متقابل وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابداع یک اسکلت خارجی برای تجربه کامل دنیای واقعیت مجازی

ابداع یک اسکلت خارجی برای تجربه کامل دنیای واقعیت مجازی