مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 18:502020-12-22اقتصادي

سمنان بدون آب توسعه اقتصادی نخواهد داشت/ ضرورت تعریف منابع آبی جدید


استاندار سمنان با بیان اینکه سمنان بدون آب نمی تواند توسعه اقتصادی داشته باشد، گفت: تامین آب مورد نیاز استان از خزر و فینسک و چشمه ساران قطری مورد تاکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر شامگاه سه شنبه در نشست ویدئوکنفرانسی کمیته تخصصی سازگاری با کم آبی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه سند چشم انداز سازگاری آب سمنان امروز نهایی می شود، تاکید کرد: باید در نظر داشت که استان سمنان، کم آب محسوب می شود اما از سوی دیگر به واسطه پهناور بودن کاملاً مستعد برای توسعه اقتصادی در زمینه های مختلف است لیکن به طور جدی توسعه اقتصادی این استان بستگی تام به تأمین منابع آبی دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه هم حجم مخازن زیرزمینی اندکی در استان وجود دارد و هم برداشت های بسیاری را از منابع شاهد بوده ایم، تاکید کرد: در سطح استان سمنان میزان بارش ها بسیار اندک تر از میانگین کشوری بوده و در کنار آن میزان تبخیر آب نیز در این استان بالا است و تمام این موارد در حالی رخ داده که حجم روان آب های این استان نیز بسیار اندک هستند در نتیجه نیاز به تأمین آب در این استان بسیار احساس می شود.

در سند آب استان سمنان به دغدغه ها توجه شود استاندار سمنان با بیان اینکه هرچند برنامه های مدیریت منابع آب به خوبی انجام شده که از جمله آن می توان به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان بدون آب توسعه اقتصادی نخواهد داشت/ ضرورت تعریف منابع آبی جدید

سمنان بدون آب توسعه اقتصادی نخواهد داشت/ ضرورت تعریف منابع آبی جدید