مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 14:402020-12-22ورزشي

بیاتلو: ممکن است ادامه بازی ها را در سایر شهرها میزبانی کنیم


سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با گلایه از وضعیت زمین چمن مجموعه ورزشی چمران گفت: در صورتی که این روند ادامه یابد در سایر شهرها میزبانی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، وحید بیاتلو در پایان دیدار تیمش در برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: تیم خوشه طلایی در حال حاضر در شرایط خوبی در جدول قرار ندارد و از لحاظ بدنی نیز دچار مشکل است.

وی افزود: تیمی که سرمربی قبلی بسته اند تیم خوبی است و همه بازیکنان از توانایی های خوبی برخوردارند اما متأسفانه بازی در این زمین که کیفیت مناسبی ندارد امکان پذیر نیست و فقط باید به صورت مستقیم توپ زد.

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با تأکید بر اینکه در نیمه نخست برتری نسبی نسبت به تیم حریف داشتیم عنوان کرد: در نیمه دوم هر دو تیم محتاطانه بازی کردند که در نهایت بازی بدون گل به اتمام رسید.

وی دلیل اخراجش از بازی را عدم توجه داور به فحاشی یکی از بازیکنان عنوان کرد و گفت: یکی از بازیکنان مس کرمان که کارت زرد نیز داشت از الفاظ ناشایستی استفاده کرد که به صورت مستقیم اخراج داشت و حتی داور چهارم نیز متوجه شد اما به دلیل عدم اخطار به این بازیکن اعتراض کردم که منجر به اخراج خودم از زمین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیاتلو: ممکن است ادامه بازی ها را در سایر شهرها میزبانی کنیم

بیاتلو: ممکن است ادامه بازی ها را در سایر شهرها میزبانی کنیم