مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 13:502020-12-22سياسي

کمک شش میلیارد ریالی موقوفه زالی به ایتام نیازمند


در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی، شش میلیارد ریال از محل عواید موقوفه حاج خلیل زالی به مددجویان پرورشگاه این موقوفه شیراز کمک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با اعلام این مطلب گفت: به منظور اجرای امینانه نیت واقف خیراندیش حاج خلیل زالی و با پیگیری های مجدانه اداره حراست اوقاف فارس تجهیزات آموزشی و رسانه ای مورد نیاز 44 نفر از مددجویان این پرورشگاه موقوفه به ارزش شش میلیارد ریال تهیه و طی مراسمی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

حجت الاسلام سید عباس موسوی اظهار داشت: تجهیزات آموزشی شامل 44 دستگاه لپ تاپ، تبلت و بن تهیه ارزاق بوده است که در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی تهیه و تامین شده است.

وی با اشاره به قرار گیری بخش عمده ای از اراضی و رقبات موقوفه زالی در شهر صدرا شیراز گفت: عواید و درآمد حاصل اراضی و املاک موقوفه زالی مطابق نیت واقف و نص صریح وقفنامه صرف پرورشگاه و نگهداری و پرورش کودکان یتیم می شود.

موسوی با بیان اینکه پرورشگاه فعلی موقوفه حاج خلیل زالی تنها ظرفیت پذیرش حداکثر 50 مددجو را دارد، گفت: علی رغم بهسازی و نوسازی پرورشگاه موجود در سال های اخیر، همچنان این مرکز در کنار سایر پرورشگاه های موقوفه و موسسات خیریه استان  پاسخگوی نیازهای جامعه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک شش میلیارد ریالی موقوفه زالی به ایتام نیازمند

کمک شش میلیارد ریالی موقوفه زالی به ایتام نیازمند