مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 13:152020-12-22اقتصادي

جاری شدن زندگی در بافت تاریخی شیراز اولویت است


شهردار شیراز تاکید کرد که جاری شدن جریان زندگی در بافت تاریخی شیراز با احیا و بازآفرینی این بافت، برای مجموعه مدیریت شهری، یک اولویت مهم است.

- حیدر اسکندرپور سه شنبه 2 دی در دیدار با مدیرعامل صندوق احیای بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی، که به مبادله یک تفاهمنامه انجامید، گفت: شیراز ظرفیت سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مختلف در بافت تاریخی و فرهنگی را دارد و رویکرد مجموعه مدیریت شهری بازآفرینی، ایجاد جریان زندگی و رونق دوباره بافت تاریخی است و از سرمایه گذاری در بافت استقبال می کند.

او با یادآوری اینکه شیراز، شهری تاریخی فرهنگی در عرصه گردشگری ملی و بین المللی ست و همراهی سازمان ها و مجموعه های مختلف متولی این بخش ها در احیا و نوسازی بافت تاریخی شهرراز، یک ضرورت است، خواستار همگامی و همکاری مجموعه میراث فرهنگی برای احیا و باززنده سازی بافت تاریخی شد و گفت: پروژه هایی که هم اکنون شهرداری برای احیای بافت تاریخی در دست انجام دارد با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس است.

شهردار شیراز افزود: در راستای باززنده سازی بازار وکیل شمالی پروژه های احیای سرای روغنی، سرای گمرک و تیمچه احمدی و پیاده راه دروازه قرآن تا دروازه اصفهان (محور عرفان) در حال اجرا است تا این بازار تاریخی با حضور مسافران و گردشگران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاری شدن زندگی در بافت تاریخی شیراز اولویت است

جاری شدن زندگی در بافت تاریخی شیراز اولویت است