مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:252020-12-22سياسي

تبیین راه حاج قاسم از مسیر علم می گذرد


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: مهمترین نقطه اشتراک جمع حاضر برای تبیین راه حاج قاسم سلیمانی، این باشد که راه غلبه بر هیمنه پوچ استکبار، - از مسیر علم می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد نیک روش ظهر امروز در افتتاحیه اولین کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی گفت: شاید مهمترین نقطه اشتراک جمع حاضر برای تبیین راه حاج قاسم سلیمانی، این باشد که راه غلبه بر هیمنه پوچ استکبار، از مسیر علم می گذارد.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه استکبار جهانی بر خلاف مسیر الهی در حرکت بوده لذا در حال حاضر در حال افول و فروپاشی است، اظهار کرد: نهاد علمی دو وظیفه عمده تربیت نیروهای متخصص و تولید دانش را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه انتقام سخت ابعاد مختلفی دارد که باید ابعاد نرم آن را بزرگ تر از ابعاد سخت دانست، افزود: چیزی که شهید سلیمانی را بزرگ کرد، ابعاد وجودی ایشان بود که بر پایه مکتب عاشورا و امامان انقلاب شکل گرفت.

نیک روش بیان کرد: بسیج دانشجویی آمادگی کامل خود را برای فرهنگ سازی مکتب حاج قاسم اعلام می کند تا این طرح، در 32 ناحیه مختلف در سطح کشور اجرایی شود.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: برنامه های مختلفی در شهر کرمان و زادگاه ایشان به مناسبت سالگرد ایشان اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین راه حاج قاسم از مسیر علم می گذرد

تبیین راه حاج قاسم از مسیر علم می گذرد